Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Проблема с ГБО мазда 3 бк 1.6
Украинский Мазда Клуб :: MazdaClub.UA > Around Mazda > Сервис/Эксплуатация и Безопасность/Асистанс > ГБО
Sasha_kovlnk
Добрый день, установлено ГБО stag 200 gofast, после установки появилась ошибка р2096, настройки газа выставлены, в чем может быть проблема?
bezol
Цитата(Sasha_kovlnk @ Aug 1 2020, 15:41 ) *
Добрый день, установлено ГБО stag 200 gofast, после установки появилась ошибка р2096, настройки газа выставлены, в чем может быть проблема?

до встановлення проблем не було? Якщо ні то звертайтеся до тих встановлювачів газового обладнання, нехай шукають де накосячили
Sasha_kovlnk
Цитата(bezol @ Aug 2 2020, 18:12 ) *
до встановлення проблем не було? Якщо ні то звертайтеся до тих встановлювачів газового обладнання, нехай шукають де накосячили

так, до встановлення все добре було, кажуть що все виставленно добре, потрібно удаляти каталізатор,та шити на євро2
bezol
Цитата(Sasha_kovlnk @ Aug 3 2020, 17:09 ) *
так, до встановлення все добре було, кажуть що все виставленно добре, потрібно удаляти каталізатор,та шити на євро2

навіщо видаляти каталізатор? Це якісь ідіоти ставили ГБО.Перед тим як встановлювати ГБО і брати за це гроші вони попереджали що кат треба видалити і перешити систему під євро 2?
Ви розумієте як на Мазда 3 1.6 видаляється кат? Треба підрамник знімати щоб зняти випускний колектор, бо він іде однією трубою разом з каталізатором, треба лямбдазонд відкручувати а піля щього є ймовірність того що лямбда перестане робити, саму бочку каталізатора треба розрізати і потім зварювати, якщо не вварити стронгер буде бурчати випуск газів неприємно, от така картинка
Sasha_kovlnk
Цитата(bezol @ Aug 3 2020, 19:20 ) *
навіщо видаляти каталізатор? Це якісь ідіоти ставили ГБО.Перед тим як встановлювати ГБО і брати за це гроші вони попереджали що кат треба видалити і перешити систему під євро 2?
Ви розумієте як на Мазда 3 1.6 видаляється кат? Треба підрамник знімати щоб зняти випускний колектор, бо він іде однією трубою разом з каталізатором, треба лямбдазонд відкручувати а піля щього є ймовірність того що лямбда перестане робити, саму бочку каталізатора треба розрізати і потім зварювати, якщо не вварити стронгер буде бурчати випуск газів неприємно, от така картинка

тепер жалію що звернувся саме до цих майстрів, буду шукати інших щоб переробили все.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2020 IPS, Inc.