Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Mazda 3 2008 рік: АКПП смикається при переключанні з 2 на 3 передачу
Украинский Мазда Клуб :: MazdaClub.UA > Mazda Cars > Mazda 3/Axela/
eurolinux
Добрий день всім!

Підкажіть, можливо хтось вирішував аналогічну проблему.
Мазда 3 ВК седан 2008 р. 1.6 бензин, АКПП FN4A-EL, 80 тисяч пробіг.

На сервісі при заміні масла помітили, що через сальник сочилось масло з коробки, і знизу рухався маховик (перепрошую, це перша машина, терміни не всі точно пам'ятаю). Кілька людей підтвердило, що швидше за все, треба поміняти сальник, і , можливо, ще щось всередині.
Хоча коробка передач працювала ІДЕАЛЬНО.

Оскільки офіціали такого , як вони сказали, не ремонтують, а за нову коробку захотіли 5000 (!) баксів, довелось шукати майстра по перебору акпп.
Знайшов у Львові СТО, що цим займається (результати переборки акпп такої ж мазди бачив на тому СТО, тому й вибрав його), перебрали мені АКПП - замінили два фрикціони і маховик (все те, що на фото). Ніщо не сочиться, все нерухоме. Ззовні все ок.

Натомість зявилось кілька проблем:

1. При переключанні передач з 2 на 3 іде поштовх. Таке враження, що щось в спину б'є.
2. В режимі типтроніка ( ручному ) на 1 передачі машина не їде взагалі. Навіть якщо газувати. З 2 передачі з сильним поштовхом їде.


Додаткова інформація:
- В режимі кікдауна, коли на трасі обганяю машину, то автомат спокійно переключає з 3 чи 4 передачі на 2-гу, а потім назад на 3 чи 4 без будь-яких поштовхів.
- пробував їхати в режимі типтроніка ( ручному ) - з 2 на 3 передачу НЕМА поштовха. Тобто поштовх проявляється лише в автоматичному режимі.


На тому ж СТО подумали, сказали, що це швидше за все соленоїд, хоча я сильно сумнівався. Купив новий оригінальний соленоїд, на цьому СТО промили гідроблок, поміняли старий соленоїд на новий. (мушу сказати, безкоштовно). Проблема залишилась. Сказали - електрика. В них електрик такої проблеми не вирішував, порадили шукати іншого, який це зробить. Я мав хорошого електрика, звернувся до нього. Він все перевірив, на компі проблем не знайшов. Порадились в телефонному режимі із одним спеціалістом, що прошиває блоки управління акпп - він припустив, що після перебірки майстер не скинув налаштування, і можливо, вони наклались. Тому мабуть в офіціалів варто було б перепрошити модуль.

Звернувся до офіціалів, сказали, що зроблять комп'ютерну діагностику, і потім скажуть вердикт. Чекаю запису через тиждень.

Тимчасом, маю питання до форумчан, тих, хто мав ПОДІБНУ або ТАКУ ж проблему: як ви їх вирішували, і що було причиною? help.gif

Дякую.

p.s.
Так, я перечитав всі гілки даного форуму для подібних тем, але не знайшов для себе чогось подібного.
Буду вдячний за поради/наводку.
n1bs
Очень странный набор проблем на 80к - в пробеге сомнений нет ?

Меняли фрикционы в каком пакете?
Какой соленоид под вопросом ?

FN4AEL практически неубиваемая коробка, простая и легко ремонтируемая.

Stall Test что-то показал?
Давление в магистрали хотя бы измеряли ?
Тормозная лента не протерта? (если изношена - нужен сервисный "более длинный" регулировочный болт).

Втулки промеряли ?

Коробка переключается с помощью давления масла и трения фрикционов - раз где-то буксует (нет первой), значит либо слабое давление масла, либо фрикционы не могут зацепиться. По хорошему меняться должны не только фрикционы, но и ответные стальные пластины - но это только после промера рабочего зазора в собраном пакете (поштучные размеры могут гулять, важен размер всего пакета в сборе).

На автоматику по описанию грешить бесполезно - у форда многие косяки исправили обновлением прошивки, у мазды таких проблем нет. Все толчки и буксовки - от механических проблем.

И совсем странно, что такие проблемы на выезде из СТО по ремонту АКПП - FN4AEL/4F27E - достаточно старые и примитивные коробки.
eurolinux
> Очень странный набор проблем на 80к - в пробеге сомнений нет ?
Нема. Пробіг рідний 200% (єдиний власник з салону).

>Меняли фрикционы в каком пакете?
Фрикціони не міняли. Майстер пояснив, що міняв два сталеві диски/пластини (я не знаю що це, але розумію,, що те, що працює в парі з фрикціонами).
Какой соленоид под вопросом ?
- Переключающий соленоид, "шифтовик" ]]>https://www.transakpp.ru/images/akpp_detali...9/247421_EM.jpg]]>

>FN4AEL практически неубиваемая коробка, простая и легко ремонтируемая.
>Stall Test что-то показал?
Не робили цього тесту.

>Давление в магистрали хотя бы измеряли ?
Ні. Як це робиться?

>Тормозная лента не протерта? (если изношена - нужен сервисный "более длинный" регулировочный болт).
Майстер сказав, що не зношена.

>Втулки промеряли ?
Не в курсі, не запитав майстра.
n1bs
Ник намекает на причастность к IT - могу посоветовать только ознакомиться с устройством и принципом работы FN4AEL / FN27E, что бы понимать где может быть зарыта проблема, и более уверенно общаться с мастером (или найти другого). Так мы можем долго советовать шаги, которые не будут сделаны \ понятны, а проблему все равно придется решать с одним или другим мастером.

Мне здорово помогла вот эта страница, для зацепа (а потом все равно гуглить придется неизвестные\непонятные термины)
]]>http://akpphelp.ru/4f27e_fn4a_el.html]]>

Замена только стальных дисков выглядит совсем странно - они изнашиваются меньше всего, и в основном погибают только когда фрикцион совсем стерт до основания и сжирает этот диск.
eurolinux
Цитата(n1bs @ Nov 13 2018, 11:35 ) *
Ник намекает на причастность к IT - могу посоветовать только ознакомиться с устройством и принципом работы FN4AEL / FN27E, что бы понимать где может быть зарыта проблема, и более уверенно общаться с мастером (или найти другого). Так мы можем долго советовать шаги, которые не будут сделаны \ понятны, а проблему все равно придется решать с одним или другим мастером.

Мне здорово помогла вот эта страница, для зацепа (а потом все равно гуглить придется неизвестные\непонятные термины)
]]>http://akpphelp.ru/4f27e_fn4a_el.html]]>

Замена только стальных дисков выглядит совсем странно - они изнашиваются меньше всего, и в основном погибают только когда фрикцион совсем стерт до основания и сжирает этот диск.


Дуже дякую за інформацію!
Лінк справді допоміг зрозуміти який соленоїд чи запчастина відповідає за перемикання конкретних передач. Загалом керувався схемою ]]>http://akpphelp.ru/images/contents/image/M...E_sOLENOIDS.jpg]]> і зрозумів, що за перемикання 2-3 передачі відповідає ( відкривається) Shift Solenoid C.
Купив, в скорому часі буду ставити.

Щодо другої проблеми, що на типтроніку не рушає з 1 передачі. На одному з форумів знайшов людину, в якої один до одного така ж проблема і не допомогло промивання гідроблоку, але все вирішив shift-kit - заміна плунжеронів.
Знайшов його на амазоні, конкретно - Transgo SK 4F27E Shift Kit 4F27E FN4A-EL FNR5. Замовив у Штатах, чекаю поки приїде, і в комплекті з соленоїдом переставлю. Найцікавіше, що на самій упаковці до шифт-кіт (див. рисунок) написано, які проблеми вирішуються при заміні плунжеронів, що в комплекті - Wrong gear starts. No 2nd gear. Skips 2nd. KD Neutrals at speed, TCC Slip Codes.

Як переставлю все одним махом, то відпишу.
eurolinux
Привіт всім!

Проблема, як не дивно, вирішилась сама собою, без будь-якого втручання.
Коли вдарили морози (в середньому з -10 до -15) у Львові, то при рушанні було чути трохи тріск.
На наступний день після морозів обидві (!) проблеми пропали самі по собі. Тобто і з 1 передачі в режимі типтроніка тепер машина рушає без проблем, і зникли ривки з перемикання 2 на 3 передачу.

Гадаю, мої припущення щодо того, що це власне плунжерон, а не клапан, була правильною. Якби це був просто клапан, обидві проблеми відразу б не вирішились.
Підозрюю, що в плунжерон попала вода чи якась рідина, що замерзає при певній температурі. І відповідно кристалики виштовхались (це моя особиста версія).

Тому наразі звертатися до майстрів із заміною плунжеронів не буду ( можливо, в майбутньому, якщо буде черга заміни масла і фільтра в акпп, звернусь щоб поміняти плунжерони і промити гідроблок ).

Тема закрита. Дякую всім, хто допоміг порадами і посиланнями на потрібну документацію smile.gif
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Русская версия IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.